8 veckors Kostschema

- Vill du skapa en hållbar rutin kring mat?

Det är vetenskapligt bevisat att ett varierat intag av näringsrik och hälsosam mat kan göra skillnad inte bara för din vikt, utan framförallt för ditt humör, din sömnkvalité och återhämtningsförmåga. Dessutom kan en hälsosam kosthållning dämpa inflammatoriska processer i kroppen och göra att du håller dig friskare och piggare

Nu kommer möjligheten åter att vara med och följa vårt kostschema under 8 veckor. Schemat innehåller recept på "vanlig", bra, näringsrik, lättlagad och framförallt god mat och mellanmål - uträknat för din målsättning. Du kommer få allt du behöver för att komma in i rutiner och ge din kropp en chans att återhämta sig från eventuell "skräpmat" eller rutiner som satt dig i en negativ spiral. 

Ofta är tiden en faktor som spelar in till vad vi i slutändan stoppar i munnen, därför kommer kostschemat uppmuntra till att laga storkok som gör att du inte behöver stå och laga mat varje dag. Bra va!?

*Uppstart söndag 7e februari. Du får tillgång till all information du behöver kring måltidsplanering, recept och inspiration.
*Kostschemat följs via distans under 8 veckor. Personlig kontakt och eventuella justeringar i kostschemat görs vid behov via mail, telefon eller personligen.
*Möjlighet till in- och utvägning/mätning finns (tillägg om 200 kr/mätning)

*Gå ner i vikt/upp i vikt eller äta för prestation? Beskriv din målsättning i formuläret nedan, så anpassas råden utifrån din strävan!
*Pris: 1750 kr. Priset inkluderar 8 veckors kostschema fylld med recept på grytor, gratänger, soppor, mellanmål, såser, inspiration och tips på hur du ska fördela matintaget under din vakna tid. Löpande kontakt vid behov med kostrådgivare, Emma Thönssen
Vi tar givetvis hänsyn till allergier och intoleranser, samt anpassar schemat för dig som önskar äta helt vegetariskt. 

Bra att veta:
Vårt kostschema uppmuntrar inte till en quick-fix! Vi tror på hållbarhet som du kan ha med dig och applicera i din vardag för en lång tid framöver, längre än vad 8 veckor sträcker sig. 
Hur noggrant kostschemat följs är helt upp till dig och din målsättning. Vi rekommenderar vi att du ger dig hän till 100% samtliga 8 veckor, för att kunna utvärdera och närma dig de resultaten du i slutändan önskar.
Emma finns till hands och guidar dig när du behöver!

 

Kommentarer från tidigare deltagare:

"Jag har verkligen tagit till mig och planerar min vecka varje söndag. Jag har förutom synliga resultat även fått bättre sömn, jämnare humör och en mindre inflammationsbenägenhet! Jag är så tacksam för stöttning och goda råd under dessa veckor!"

"Jag har fått den feedback jag behövt under dessa veckor, såväl av Emma som av de deltagare jag mött, i FB-gruppen och ”live”. För min del har mellanmålen varit helt avgörande för en mer stabil vardag och när jag tittar in i kylskåp och skafferi finns fler bättre alternativ än tidigare. Det känns som ett hållbart livsval eftersom jag inte följer det ”till punkt och pricka” snarare låter det vägleda. Målet var att må lite bättre, och så har det blivit. Tack!"

"Har varit super med inspiration till lättlagad mat o lättare tänk kring vad som är bra mat! Tack så himla mycket för en supergrund att inspireras utifrån!"

"Har under dessa veckor haft med mig matlåda varje dag till jobbet vilket aldrig har hänt tidigare utan har oftast åkt och handlat något mindre bra att äta! Jag har lärt mig att planera mycket bättre kring min kost vilket är en jättevinst! "

 

Välkommen med din anmälan!

Anmälan senast lördag den 6e februari kl 23.59

Uppgifter

E-post
Personuppgifter

Anmälda

Beskriv så utförligt och ärligt som möjligt!

Beskriv så utförligt och ärligt som möjligt!

Vad gör att du anmäler dig till att äta enligt vårt kostschema under 8 veckor?
Vilken målsättning har du och varför är den målsättningen viktig för Dig?
Vad förväntar du dig under och efter de 8 veckorna?
Är det övriga tankar du vill dela med dig av?